We're going to Perth!

Na twee weken te hebben gezwoegd in een druivenveld is het, zoals de titel al zegt, tijd om naar Perth te gaan!

Zondag was ons laatste werkdag voor druivenboer Chris. Helaas voor hem is dit een van de slechtste wijnjaren ooit. Door de vele regen die twee weken geleden gevallen is zijn veel druiven gaan rotten....

Na het werk zijn we nog even naar Chris en zijn familie geweest om afscheid te nemen en hebben we met Chris nog een pilsje gedronken. Als 'afscheidscadeau' hebben we van zijn vrouw een Barbiepop gehad. Waarom zal ik even toelichten: twee weken geleden hebben we in een plaatsje verderop; Berri een Barbiepop (zonder hoofd) gevonden. Deze hebben we op de ruitensproeier onder het voorraam neergezet. Zo rijdt Barbie als een soort mascotte met ons mee. Naar aanleiding hiervan hebben hebben we dus een Barbierpop (met hoofd) gehad voor op de andere ruitensproeier.

Dinsdag gaanwe hoogstwaarschijnlijk naar Perth rijden. Dit is een roadtrip van meer dan 3000 kilometer, dwars door de onverbiddelijke 'outback'!