Tasmania!

Het is even geleden dat er een verhaal op ons weblog is verschenen, daarom even een korte update. Dit vanwege de woekerprijzen om te mogen Internetten in Scottsdale (Tasmania).

Het grootste verschil is dat ik (Rick) alleen, dus zonder Tjitte naar Tasmania gegaan. Tjitte heeft besloten om eerder naar huis te gaan. Afgelopen zaterdag heeft hij de bus van Melbourne naar Sydney genomen om aanstaanden zaterdag met het vlieftuig naar Nederland te gaan.

Ik ben gisteren (zondag), na 10 uur varen met de boot, in Tasmania aangekomen. In het hostel in Emeraldzijn wij een aantal Nederlanders tegengekomen, waaronder Danny, Ricardo en Zowi. Laatste van de drie is, netzoals Tjitte, met de bus naar Sydney gegaan om ook naar huis te gaan. Met de eerste twee ben ik samen naar ' Tassie'gegaan om haar prachtige natuur te bewonderen.

Via de oostkust van Tasmania zullen wij naar Hobart rijden om vervolgens via de westkust terug te keren in Devonport. In het westen zullen wij zeer waarschijnlijke de 'Overlandtrack' gaan lopen. Een wandeling van maar liefst 80 kilometer door de bergen van Tasmania. In dit gebied zullen wij haar bekendste berg tegenkomen: Cradle Mountain! )Voor de leken onder ons; kijk even op google maps)

Volgende keereen iets langer verhaal en hopelijk de fantastische foto's van Tasmania!

Arjan, Gera, Lisanne en Daniek

Heel veel plezer in Tasmania! Succes met de wandeling door de bergen! We kijken uit naar de foto´s.

Aad

hoi Rick het doet me goed dat je zo'n mooie rondreis aan het maken bent.
over het werk in de bloemen je hebt toch een hoop geleerd bij de firma hojo.
ik blijf je af en toe volgen het ga je goed.
groetjes aad en corrie

Ada

Hoi Rick,, leuk om weer even een verhaal van je te lezen, heel veel plezier in Tasmanie en met de wandeling.

Gr. Ada

Rick

Heey Aad, ik heb zeker een hoop geleerd bij de firma Hojo! Het snijden van bloemen is een koud kunstje geworden....