From Cobram to Yarra Valley

Zondag hebben we besloten om uit Cobram te vertrekken en naar Yarra Valley af te reizen. Dit is overigens geen plaats maar een streek van 2000 vierkante kilometer.

Maandag zijn we directop zoek gegaan naar werk in Lillydale, een van de grootste plaatsen in Yarra Valley.In Lillydalezit een soort ' UWV' en daar was Andre Duiven werkzaam. Zijn naam zegt het al, een Nederlander! Via hem kwamen wij te weten dat er hier heel veel bloemenkwekerijenin dit gebied gevestigd zijn. Zodoende kregen wij hem een adres van Sunny Hill Flowers, eigenaar: Rob de Wit.Toen we hem onze achtergrond vertelden en dat Rick8 jaar lang bloemen heeft gesneden in De Kwakel, konden wijde volgendeochtend (dinsdag) meteen aan de slag! We krijgen 17,50dollar per uur betaald, dat isdusheel veel beter datperzikkenenkersen plukken!

Overigenszijn onze Duitse vrienden naarMelbourneafgereisd om daar werk tezoeken. WIj treffenhen daar 31 december om samen Oud & Nieuwte vieren. Tot deze tijd zullen wij zeer waarschijnlijk in- en omstreken Lillydale verblijven om in Silvan bij Rob aan de slag te gaan!

Frank

Top salarisje vergeleken met het fruit plukken mannen!
Hoe ist verder? Nog geen vreemde dingen meegemaakt?

Joris

Ziet er naar uit dat we op de échte verhalen moeten wachten tot ze terug zijn Frank...

Joris

Jullie worden overigens wel gemist bij t Dijkhuis. Henny zet vandaag de link naar jullie blog in de mail, vanwege de grote interesse. Afgelopen vrijdag lekker met Pieter meegereden in de auto! ;)

geery

top salaris jongens,lekker zakcentje verdienen enne lekker hollands praten !!!grtjs

johannes

Ik hoop dat dit jullie wel bevalt dan kunnen jullie er nog wel een aardig centje aan overhouden

ooja tjitte je spelletje is ook binnen

groetjes

Huib

Ooh, daar zijn jullie.
Nou, gemist is ook weer een beetje overdreven Joris...
Vooruit, een beetje dan.
Even wat details hoor.
Wordt er bijvoorbeeld nog een beetje gedart ?

johannes

hee Tjitte
Als je dit leest moet je even op yuotube kijken bij auto & vervoer daar staan helemooie ferrari's. een STUK of 8