We have a car!

Zoals de tilel al zegt zijn we in het bezit van een auto: een Mitsubishi L300. De auto is net zo oud, of jong als Rick, van 1989. Het administratieve gedeelte met betrekking tot het overschrijvenen de 'APK' , in Australie'REGO' genoemd is totaal anders dan in Nederland, maar 2 dagen na de aankoop staat de auto eindelijk op onze naam.

Woendag hebben wij de ' Van' van 2 Engelse boys gekocht. Zaterdag gaat hun vliegtuig, waardoor ze de auto echt kwijt moesten. De dag van de aankoop en de daarop volgende dag hebben wij dan ook in ons busje geslapen. Dit ging soms met een klein beetje stres gepaard, omdat het illegaal is om in een voertuig te overnachten. Echter zijn er zeer veel, voornamelijk backpackers die dit doen, alleen al om geld te besparen door niet in een hostel te slapen.

Morgengaan wij, een week nadat wij hier zijn geland, de stad uit.Hoofddoel; werk zoeken. Dit zalzeerwaarschijnlijk het plukken van fruit worden. De Engelsman, waarvan wij de auto kochten,heeft bijvoorbeeld aardbeien geplukt. Hij kreeg hiervoor per bak betaald, waardoor hij op een goede dag meer dan 200 dollar verdiende. Soort gelijk werk willen wij dan ook zeer graag gaan doen. Met zulke lonenbeginnen wij onssteeds meer als Polen te gedragen. In het volgende verhaal zullen wij ongetwijfeld werk hebben en zullen wij de foto's van de auto op osn weblog plaatsen. Morgen (zaterdag) gaan wij trouwensnaar Bondi Beach. Het schijnt namelijk nogal warm te worden....!

Gera

Hoi jongens,
Pas op voor HAAIEN !!!!!

Frank

Een week alweer. Time flies!
Don't get eaten ;-)

johannes

Fijn dat jullie nu ook een vervoersmiddel hebben en ik hoop dat jullie vlug werk vinden.

En kijk uit voor de haaien en de kwalen daar
ooo ja er lopen daar ook een berg mooie meiden hahahahaha.
nog veel plezier en pas op elkaar.

Arjan,Gera,Lisanne en Daniek

Fijn dat de auto is goed gekeurd,en dat Tjitte er ver -
stand van heeft. Anders hadden jullie flink moeten
dokken,Hoe was trouwens bondi beach,nog last gehad
van haaien,en mooie meiden(van dat laatse is overlast
niet erg) Jongens op naar de wijnboeren,pluk ze en niet teveel wijn drinken!!