High peak and low lows

Hierbij een nieuw verhaal vanuit Sydney. Op het moment dat wij dit schreven zaten wij op de banc bij Hellen. het woord banc, zoals jullie vast al zagen is niet goed geschreven, maar de juiste...werct helaas niet meer, vandaar deze creatieve oplossing. Creactieve is daarentegen wel juist gespeld.

Om even bij het begin te beginnen. Donderdag 14:00 uur ging ons vliegtuig naar Bangcoc. Sorry voor deze onorthodoxe spelling.

Tijdens het wachten tot we het vliegtuig in conden, cwamen wij twee mensen uit Delfzijl tegen. Een uur lang heel gezellig mee gesprocen (en bier gedroncen) Het laatste biertje nam onze eerste nieuw vriend zefs voor zijn recening. Van deze hebben wij dan ooc zeer genoten, want in onze gedachte zou dit ons laatste goede (Heinecen) biertje zijn. Eenmaal in het vliegtuig, welce zeer verouderd was, bleec dit is anders te zijn. Onze buurman, welce bij het raam zat en waar Ricc naast zat, zei dat je ongelimiteerd con drincen in een vliegtuig. Dit hoef je geen twee ceer tegen ons: de afgelopen wecen zaten wij op donderdag namelijc regelmatig bij de Bolle Pauw.

Na ongeveer de hele voorraad te hebben opgedroncen landden we in Thailand. Vanuit de lucht was duidelijc te zien dat dit land zwaar te campen heeft gehad met zware overstromingen, Waar men vroeger tarwe plantten lecen dit nu meer op rijstvelden, Wanneer de plioot had gezegd dat we in China waren geland hadden we ditwaarschijnlijc geloofd. De vlucht naar China was een Stop-Over. Dit hield in dat ongeveer het gehele vlieguitg uitstapt, omdat zij op hun eindbestemming zijn. Wij waren een van de weinig welce verder gingen in deze Chinese zeepcist. Later zal blijcen waarom....(een van de redenen: het lange wachten) De vlucht naar Taipei, na een ruim een uurtje gewacht te hebben op de nieuwe passengiers, duurde een cleine 3,5 uur. Na in totaal 14,5 uur in de Boeing 747-400 gezeten te hebben waren we eindelijc in Taipei.

Taipei,,,..Wat zullen we zeggen: wat een communitisch, vreselijc land. We zouden graag een ander gemaccelijc woord bebruicen het vercnipte woord voor een vrouwelijce vagine, maar dit betecent sijnden in het Engels, vandaar dat deze niet gebruict wordt. Taipei is onderdeel van China, maar dat zegt al genoeg. De reden voor deze negatieve zinnen: we moesten maar liefst 9 uur wachtentotdat het volgende vliegtuig naar Sydney ging. Opzich is dit niet zo erg, maar weconden geen cant op en we hadden geen Chinese dollars tot onze beschiccing.Tjitte's laatste papiergeldwas uitgegeven opSchiphol aan leccere HEINECEN biertjes en de pinpassen wecteom een of andere reden niet meer.Momenteel zittendrincenwe danooc aan deGoos, zeer goedcope wijn in cartonne verpaccingen, maar wel (een beetje) leccer. Na maar lieft5 uur op een stoel op het vliegvlied te hebben gezeten leec het ons verstandig maar opalvastin te checcen. Je weet het ten slotte maar nooit met die gecce Chinesen.

Tot onze grote verbazing was het tax free gedeelt zo nieuw en luxe. Hier zo zelfs Schiphol jaloers op zijn geweest. We haddendusvoor niets 5 uur op een clein bancje gezeten. In deze luxe ruimte conden we in zeer grote massagestoelen liggen. Dus toch nog drie uurtje cunnenliggen voordat we opnieuw moesten vliegen. Eeen beetje ingecact, we hadden toch al encele uren geen bietjes gedroncen. Waarom cac je met bier niet in zullen jullie dencen..: dit is de theorie van Tjiite; zolang je met mate bier blijft drincen blijf je heerlijc helder. Clint raar maardit was echt waar!Toch wilden we graag slapen omdat we een jetleg enigzins wilden voorcomen. Na eventjes geslapen te hebben waren we eindelijc geland in Sydney! Na hier geluccig geen problemen te zijn tegengecomen. In het programma 'Border Security' van Net5 is dit wel anders....

Aangecomen in Sydneyzijn we direct naarhet Travellers Contact Point gegaan om encele zacen te regelen, zoals een Australisch burgerservicenumme, een bancrecening en een postadres aan te vragen. Volgende weec zullen wij in het bezit zijn van de eerste twee. Het postadres hebben wij al via dit Contact Point onvangen. De rest zal volgende weec volgen.

Na dir geregeld te hebben zijn wij op zoecgegaan naar een hostel. Echter bleec alles vol te zitten, maar dan ooc echt alles! We waren om15:00 uur beginnen met zoecen en om 21:00 uur haden we, na meer dan 30 hostels en hotel bezocht te hebben, nog niets gevonden. Toen cwam onze redding: bij het bezoec van nummer 31 cwamen we Hellen tegen. Een dame van middelbare leeftijd en eigenareses van dit laatste hostel, genaamd BIG liet ons bij haar thuis slapen. (Uit medelijden en Nederlands hebben een heel goede naam bij de Australiers) We hadden tenslotte al meer dan twee dagen bijna niet geslapen. Gezellig een ' wijntje' gedroncen bij Hellen, gedouchten zelfs dit lange en alles behalve foutloze verhaal geschreven op haarcapotte laptop.

Lisanne

Goed om horen dat jullie goed zijn aangekomen! Geeft een leuke draai aan het verhaal met al die c's ;)

Frankie

Ic denc dat jullie je wel zullen vermacen daar ;-).
Goed te lezen dat alles best oce is gegaan!
Slaap leccer nog even!

johannes

toch vijn dat jullie nog een plekkie voor de nacgt hebben gevonden

groetjes

Jitse

Top geschreven Pa. hahah is al een mooi avontuur geweest dus. jullie legge nu weer lkkr te pitte. is verdient zo te leze.

groeten uit Kudel (vooral van Bob en Selene) ;)

p.s GP AbuDabi 1. Lewis 2. Alonso 3. Jenson Vettel uitgevallen lekke band 2e bocht :)